Nov 22, 2015

#Jemu

Kalau dihitung sudah sedekad blog ini aku huni.
Yang bosannya...
Subjek penceritaannya cuma 1.
Motif gusarnya juga cuma 1.
Kekesalan, kekecewaan yang berpusar cuma 1.

Pasti reader setia (jika ada) naik meluat.
Siapalah sebenarnya subjek yang selalu selalu aku beri penekanan dalam setiap judul entri.
Ingin tahu tapi gaul baik dengan sang jemu. Yek, basi.
Dari 4tahun sudah, masih berkisarkan pada subjek yang sama.
Dari berulam seni kasih sehingga patutnya dah buka buku baru sikit punya lama.

Malam ini... Gusar.
Subjek itu lagi aku terngiangkan.
Terindu cerita lama.
Si polan itu sibuk menjaja cerita sana sini,
konon aku si trouble-maker siri ini.
Pelik aku, macam tak tahu malu.

Ish..aku patut benci abadi. Rindu rindu ni patut tiada lagi.
Fucked up those nights that remind me to you. You're just a mess!
When you're going to die from my mind? Jilake! Pissed off.

//Izyani_khairi

Related Articles