Aug 13, 2013

#Cerita Raya

Entah aku tak tahu. Aku tak rasa apa. Kosong. Bukan tak pentingkan keluarga. Memang mereka lebih utama. Tapi cuma rasa, ada sebahagian dari dalam dalam hati yang tak terisi. Serba serbi kurang. Hodoh sangat aku kalau pura-pura seronok begini.

Terima kasih hargai pemberian tu. Boleh jadi itu pemberian terakhir. Entah aku tak tahu. Senak kepala otak ni bila fikir macam ni ke berakhir ceritanya? cepat sangat lah berhenti kalau betul ini pengakhirannya. Cepat sangat mengalah padahal kau sendiri sedia tahu, yang dalam hati perempuan ni cuma kau sorang je yang duduk bertakhta.

Perempuan--
Biasa kalau dibilangnya taknak sebenarnya dia nak yang terpaling nak.
Biasa kalau dibilangnya pergi sebenarnya diharapnya kau duduk diam tak berganjak.
Biasa kalau dibilangnya ok padahal dialah yang paling barai.

Jagalah diri. Aku tetap aku. Aku tetap yang selalu ada masa kau memerlukan. Jangan kau lupa. Apa pun mungkin kita sama 0-0 untuk hari ini. Kau aku tak pasti. Cukup pasti dengan diri kau dah? moga-moga.

Ku titipkan harini
Selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir juga batin.

//YanieKhairi

Related Articles